Beginselverklaring

In tijden van weleer waren cabaret en light verse één. Door de jaren is cabaret, in de handen van types als Hans Teeuwen en Theo Maassen, steeds grover en taboedoorbrekender geworden, waar het light verse nog steeds het brave opa leest een versje domein van verwaaide zondagsschilders is die te oud en te bekrompen zijn om fatsoenlijke kritiek te kunnen verdragen.

De Vergulde Pastinaak is een moderne rederijkerskamer die het anders gaat doen. Wij zetten de deuren open voor kanker, schurft en allochtonen, voor politieke incorrectheid, voor de poëzie van de Geenstijl-generatie. Kut!

Contact en kritiek: verguldepastinaak@gmail.com

zondag 5 juli 2009

Contactadvertentieollekebolleke

Hallie, hallo, hier Holger weer. Ook ik heb de prachtige uitdaging van het schrijven van een contactadvertentieollekebolleke opgevat. Blijf vooral uw thuiscreaties sturen naar verguldepastinaak@gmail.com. Hoe dan ook, mijn inzending is de volgende:

Contactadvertentie

Jeukende ettersloot!
Zwerende vagina?
Word je door schimmels
of wratten gekweld?

Kom dan bij mij op mijn
gynaecologenstoel
Geef me jouw ziektes
in ruil voor mijn geld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten